Asiakasraati on koottu, eikä siihen tällä hetkellä oteta uusia jäseniä.
Lehmirannan lomakeskus on kokoamassa alkuvuoden 2020 aikana asiakasraatia, jonka tehtävänä on tuoda asiakasnäkökulmaa lomakeskuksen suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin.
Asiakasraati kootaan hakemusten perusteella taustaltaan erilaisista ja eri paikoissa asuvista henkilöistä.
Raadin tehtävät
Raati testaa ja ideoi erilaisia suunnitteilla olevia tuotteita sekä ottaa kantaa konkreettisiin asioihin, kuten asiakaslähtöisyyteen, ikäystävällisyyteen ja Internet-sivujen sisältöön.
Kuka sopii asiakasraadin jäseneksi?
Raatiin osallistuvilla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta Lehmirannasta tai Eläkeliiton toiminnasta. Raatiin haetaan eri ikäisiä ja eri puolilla Suomea, ja miksipä ei myös Suomen rajojen ulkopuolella, asuvia henkilöitä. Toivomme että hakijat sitoutuisivat raadin jäseneksi noin kahden vuoden ajaksi.
Hakemuksista tarkastellaan erityisesti henkilön kiinnostusta matkailuun sekä motivaatiota kehittää vanhempien aikuisten lomailun, vapaa-ajan ja hyvinvoinnin palveluja.
Hakeminen ja aikataulu
Raatiin haetaan ensisijaisesti oheisen verkkolomakkeen kautta. Lomakkeella kysytään henkilön taustatietoja sekä perustelua sille, miksi hakija olisi hyvä jäsen Asiakasraadissa.
Hakemuksia vastaanotetaan Tammikuun 2020 loppuun saakka ja raadin toiminta alkaa kevään 2020 aikana. Kaikkia hakijoita informoidaan raadin kokoonpanosta helmikuussa 2020.